Testing testing

Hohoo!! Här var det dammig och lite ödsligt... Ingen som bloggat här på länge ser jag! En stor anledning till det är att appen i telefonen är så usel att det inte blir roligt att blogga och datorns tillstånd ska vi inte ens prata om! Den ska åka på tippen inom kort. Jag har bytt telefon också så de flesta bilder ligger lagrade på annat håll, men ett par ynka bilder ska jag nog lyckats skaka fram iaf :)

Ta han om er och håll tummarna för att det inte ska behöva dröja lika länge till nästa inlägg!


Kommentarer
Postat av: Gerd Sjölinjättefina toflor

Vad roligt att få lite bilder på Ludde, han är så fin, verkar må lika bra som Wille, glad och myser.Jag längtar till att jag får hålla dom båda två. Ha det bra och ge dina killar var sin kram. Vi ses.

2013-02-04 @ 17:18:08
Postat av: Pappa

Oj,,, redan,,,, nu vill vi ha nya bilder varje dag!! ;)

2013-02-05 @ 21:01:14
Postat av: Bernadette

Detta var på tiden! Han har blivit så stor redan och leendena är underbara! Glad bebis!

2013-02-07 @ 09:01:10
Postat av: Sara

Han är bedårande söt trots tår i munnen!! ;)

2013-02-13 @ 22:19:30
URL: http://www.creadomi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0