Hej, jag heter Ludvig!

 
Jodå, han kom ut till slut! Man kan ju säga att livet har vänts lite uppochner sedan denna lilla goding kommit till oss. Därav bristande bloggfrekvens! En stadig bit på 4530 g och 53 cm var det som "ploppade" ut fredagen 24/8 -12 kl. 09:29. Om nio och en halv timme är han alltså sex veckor gammal! Dagarna bara rusar förbi och man har ingen aning om vad man har gjort. Tiden bara går och man har knappast problem med att fylla ut timmarna om man säger så! Matningar, blöjbyten, tröstningar, vaggningar, vyssningar och strålande leende, busiga miner, tupplurar och en och annan promenad avlöser varandra. Jag hoppas själv på bättre uppdateringar här framöver, för jag har bilder så det räcker och blir över som jag vill dela med mig av!!
 
Puss och kram!
 
/Mamma Josse och lille Ludde

Kommentarer
Postat av: Bernadette

Hej Ludvig och grattis på sexveckorsdagen! Jag är glad att du redan börjat blogga eftersom du är för söt för att inte visa upp dig och berätta vad du gör om dagarna! Kram Mammas kollega Bernadette

2012-10-05 @ 09:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0