Ett nytt försök

Hej på er! Jag tänkte (än en gång) göra ett nytt försök att komma igång med bloggandet. Jag tänker att om jag bara kommer igång blir det lättare att fortsätta! Det är ju faktiskt så att jag har en massa att skriva om eftersom att det pågår stora förändringar, men ändå har jag inte fått gumpen ur kärran ;) Så jag börjat här med att lägga ut en bild på dagens kvällsmat, en stor sallad med mycket ägg (jag gillar ägg)! Tanken var att jag skulle laga falukorv i ugn och potatismos till vår lilla duo, men "någon" har svårt att pallra sig hem från jobbet så jag fick äta en sallad i min ensamhet... Eller jag är ju inte helt ensam... Jag har ju grabbarna i Big Bang theory... Och så lilla magen förstås :)
Nu hoppas vi på att det här blir startskottet och att jag kan fortsätta att journalföra utvecklingen i livet i Växjö!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0