Uppe med tuppen

Denna morgon blev en tidigare morgon än vanligt! Normalt sett brukar jag ligga som en klubbad säl i sängen fram till (åtminstone) tio, men idag vaknade jag när Dawids väckarklocka ringde och 06:30 kunde jag inte ligga kvar längre... Känner mig tung och otymplig (har ändå gått upp ca 20 kg på nio månader - det mesta verkar sitta på magen!), andas tungt på gränsen till snarkar och kroppen blir stel oavsett ställning. Så nu har jag förflyttat mig och mina lakan till soffan med lite frukostfil och en mugg vitt hallonte :) Det blir lite slötittande på tv och sen kommer jag nog slumra till en timme eller två om jag känner mig själv rätt! Puss och kram och god morgon!

 


Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vad härligt med lite bloggande :) komsikomsi nu lilla kusinen!! Dumt att ligga där och tjocka på sig... Och mamma:)

2012-07-31 @ 16:50:55
URL: http://paulinasjolin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0