Tidsfördriv

Idag var vi alltså inne på förlossningen för bedömning. Värden och kurvor såg bra ut, men fostervattennivån började bli lite låg så imorgon åker vi in för igångsättning på riktigt! Sen kan det dröja kring två dygn innan vi faktiskt har vår lille plutt i famnen, men det är så skönt att något händer nu :) Så fram tills dess får jag göra vad jag kan för att fördriva tiden, typ tvätta eller spela Super Mario :) Dawid jobbar hemifrån så han är inte till mycket glädje, men skönt med lite sällskap iaf!

Lunchen intogs på McDonalds. Var ju tvungen att testa el Maco som alla jublar så mycket över varje gång den återkommer. Helt ärligt är jag inte särskilt imponerad! Men alla är
Vi olika :)

Beroende på hur allt fortlöper i morgon, om det går fort eller drar ut väldigt på tiden, så får vi se om jag kanske kan uppdatera någon gång från förlossningen också! Annars blir förhoppningsvis nästa inlägg ett bebisinlägg <3
.


Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till!! Vi håller tummarna imorgon för en bra förlossning :)

Kom ut imorrn nu halvan :)

2012-08-22 @ 13:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0