BM och god mat

Jaha... Här har man skrivit ett helt inlägg, så försvinner allt! Suck... Vi gör ett nytt försök!

Idag var vi alltså hos barnmorskan för att se hur läget var, om något kanske var på G och om inte, försöka hjälpa processen på traven! Vi kom väl fram till att bebisen verkar trivas ypperligt i magen och inte hade några direkta planer på att komma ut. Men mitt blodtryck var iaf bra, magen växer i sakta mak och Halvans små hjärtslag pickade på i alldeles lagom takt :) Vi fick i alla fall en tid till förlossningen för bedömning och ev. igångsättning på onsdag, så oavsett borde vi ha en liten bebis på armen lagom till helgen :) Vi längtar som tokiga efter dig nu, lilla hjärtat! Det är inte helt omöjligt att pappas spådom 23 aug (farmors födelsedag) slår in! Trodde aldrig vi skulle behöva vänta så här länge, men här har man tydligen inget att säga till om :)

Efter ett ganska obekvämt besök hos morskan, så unnade jag mig duktigt med sushi (utan fisk) och det satt fint :) Medan jag slukade mina 14 bitar utan större svårigheter så åkte Dawid och skällde lite på bilvårdarna, som lagat en skada och tillfogat en ny av bara farten! Kvällen bjöd på Flygande Jacob med mycket curry. Jag laddar upp ordentligt nu inför vad som komma skall och jag är inte den som klagar över just denna del ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0