Banklunch och soffhäng

God eftermiddag! Nu ligger jag strandad i soffan igen... Jag börjar känna mig väldigt hemma här :) Denna vecka har varit rätt slö med mycket vila, en del pyssel i lägenheten och en bäddad spjälsäng. Bara spjälskyddet kvar och förhoppningsvis hittar vi snart en mobil vi gillar som kan hänga över sängen :) Igår gick vi in i vecka 40! Så med andra ord är beräknat födelsedatum på onsdag! Det är galet... Så svårt att tänka sig att det hela kan sätta igång när som helst nu! Halvan, vi längtar efter dig <3 Idag gjorde jag en liten utflykt ner på stan för sushilunch med några jobbarkompisar. Så skönt att komma ut bland folk! Dock höll inte kroppen med mig riktigt. Jag som hade tänkt gå lite på stan efteråt fick kuva mig för en ihärdig kramp i ljumsken som sällskapade med små sammandragningar... Men ack så skönt att komma hem och landa bland soffkuddarna igen :) Nu tror jag faktiskt att jag ska slänga ihop en liten marängsviss såhär på varma eftermiddan :P'' Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0