Tjocka mocka

Den här bloggen var mig en ödslig plats...! :)

Det har ju hänt en hel del här med flytt och nya jobb för oss båda. Vi rensar fortfarande i lägenheten i Kristianstad där Dawid fortfarande huserar i veckorna, men från och med 1 februari är vi båda oficiellt bosatta och arbetande i Växjö stad :) Mycket bra!

Nyårsfirandet var väldigt lågmält i år. Jag låg i feber hela helgen och Dawid gjorde sitt bästa för att roa sin trötta bror. Efter några sjukanmälda dagar i början på veckan är jag åter på benen, men lagom till att jag har piggnat till så har Dawid kraken blivit dålig. Nog är det den tiden på året allt.

Efter en fredag på jobbet och en sväng på stan har jag nu sjunkit ner i soffan med en kopp varm Choklad-Cappuccino eller "Double Choca Mocha". Mmmm... godis. Snart kommer sjuklingen och då är det slut på friden ;)

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att du är tillbaka :-)

2011-01-14 @ 22:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0