Jag gjorde det!

Äntligen gjorde jag slag i saken och köpte retrostakarna som jag har haft ett öga på länge nu! De stod på Lagerhaus reahylla och såg så ledsna och ensamma ut att jag inte kunde göra annat än att ta med dem hem. Så hjärlös kan väl ingen vara?




Dessutom passade jag på att besöka frisören efter jobbet för en ordentlig trimning! Det behövdes kan jag säga!


Men nu jäklar är fräsch i skallen igen! På bilden saknas visserligen båda skärpa och ordentligt smink, men det är ju kalufsen som är det viktiga i sammanhanget :) (Inte heller min krokiga häxklo till hand bör ses som distraherande)

Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

SNYGGT!! Var klippte du dig??

2011-01-30 @ 21:47:45
Postat av: Bergskristallen - en blogg om andlighet och kristaller

Fina ljusstakar och håret blev jätte fint!

2011-02-01 @ 15:39:42
URL: http://bergskristallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0