På begäran: Livstecken!

Det har varit lite dött på den här sidan på sistone. Men här kommer en liten hälsning i alla fall och jag ska försöka bättra mig :) Jag har varit dåligt med kameran denna sommar, så jag har inte mycket till bilder att bjuda på, tyvärr.


Hembakta drömmar.


Mitt alldeles egna Kusmi-te :)


Djungelvrålsalt. Gott till alla sorters godis :)


Dekorativ besmyckning av vår förardörr...


Smarriga cupcakes.


Alltid lika härligt att komma hem :)






Examen firades i Åhus med mor och far :) En jättefin helg!

Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-08 @ 22:27:53
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tänk att mamma skall behöva säga till på skarpen för att bloggandet skall komma i gång .... Hur svårt kan det va? :-) Välkommen tillbaka! Har saknat dig...

2010-09-08 @ 22:41:23
Postat av: Malin

Hej och välkommen tillbaka =) =) Fina bilder... fast de har vi sett på fb ;) Vi kräsna läsare vill ha nytt =)



Varför fick inte jag drömmar på posten, jag fyllde ju samma dag som farmor... kunde inte posten splittat paketet =)



Oj vad neggigt det blev, när jag bara ville säga ÄNTLIGEN!

2010-09-09 @ 14:48:35
Postat av: Josse

Jag ska försöka uppdatera med lite nyare bilder och inlägg, jag lovar!! :) Men vad kul att höra att man varit saknad :)

2010-09-09 @ 23:04:52
URL: http://josefinsjolins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0