Host och hack...

De senaste dagarna har präglats av hostattacker in absurdum. Feber kvällstid, men pigg dagtid. Det lustiga är att jag går upp tidigare nu när jag är sjuk än när jag ska till jobbet. Märkligt. :)



Det har blivit mycket morgontv och därefter, som sig bör när man är sjuk, Vänner i långa banor och te med mycket honung!



Efter ett tag blev det tråkigt att bara sitta och glo, så igår monterade jag upp ett par hyllor på väggen istället :) Det är kul att borra! ...och visst blev det ganska fint?



I söndags kväll fick det bli hemlagad pizza och snabb äppelpaj i miniformat. Perfekt valvakemat :)



Inte världens snyggaste matbilder kanske, men smaken var det absolut inget fel på!

Nu ska jag återgå till mina "Vänner" och lena halsen med ännu mera te med honung och citron. Förhoppningsvis kan jag jobba igen i morgon... Det känns så ovärt att sitta hemma när man är relativt pigg, men hostan gör en totalt oförmögen att sköta sitt jobb! *mutter*

Kommentarer
Postat av: lillstrumpa

Dags att önska sig en ny tv av tomten kanske ;)

vilken smak är det på glöggen i år?

2010-09-21 @ 15:20:10
URL: http://paulinasjolins.blogg.se/
Postat av: tanja

åjhh nu blev jag sugen på det=)

kramis tanja

2010-09-21 @ 18:51:21
URL: http://frokenspero.com
Postat av: Malin P

Åh kul att ni också är med i tjock.tv-klubben. Det är fint det =)

2010-09-21 @ 20:20:56
Postat av: Malin P

Åh är ni också med i tjocktv-klubben, det är fint folk det =)

2010-09-21 @ 20:22:26
Postat av: Malin P

Och upprepande folk ;)

2010-09-21 @ 20:22:46
Postat av: Josse

Tjock-tv = Retro! :D

2010-09-21 @ 21:12:04
URL: http://josefinsjolins.blogg.se/
Postat av: Jessica

Stackars sjuklingen! Du gör iallafall helt rätt. Honungste och vänner brukar göra underverk:) Sköt om dig! Kram

2010-09-23 @ 09:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0