Hemma igen

Då var man tillbaka i soffläge igen... Halsen har beslutat sig för att hämnas efter att jag tvingat den att jobba två dagar trots hosta och andra besvär. Då är det skönt att man kan ladda upp med rejäl kanna hett te, en stor burk småländsk honung och en massa citronskivor. Nog för att jag alltid dricker mycket te, men den här veckan har varit lite extrem. Favvosorterna börjar sina och man får gå på de lite mer udda sorterna, som man glömt bort att man hade :) Oolongte med granatäpple, vitt te med physalis, indiska blandningar och annat märkligt.


Jag har så jag klarar mig :)


Nu ska jag slöläsa några bloggar en stund och sedan fortsätta mitt Vänner-maraton!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Mamma

De där indiska blandningarna skall du nog vara lite försiktig med. Låter otäckt.... Men vet aldrig vad som händer... har jag hört.

2010-09-26 @ 17:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0