Världens mysigaste söndag :)

Äntligen fick jag träffa världens sötaste Ebba! Man skulle kunna säga att jag lade vantarna på henne en smula... Men finns det för en gångs skull tillgång till lite bebisgos, ja, då passar man ju på! :)

Som färdkost, fick vi med oss en påse guldgula trattisar. Och för att de ska hålla sig fräscha ska de tydligen inte ligga i plastpåse, så för oss som inte har travar med papperspåsar liggandes, gjorde vi som Kajsa Warg ;)


En påse fullproppad med småländsk svamp...



...men inte flugsvamp...!



Det blidde en härlig pastasås på skogens guld.

Tack för inspirationen, Malin! ...och för maten och för svampen och för att ni producerat världens sötaste lilla sparv! :)


Nu är det läggdags för länge sen!

Najtinajt.

Kommentarer
Postat av: Malin

du får jätte gärna komma och lägga beslag på Ebba fler gånger. =) Efter att ni åkt så va Ebba JÄTTE arg i flera timmar!! Så jag va på väg att ringa och be er vända... Hon ville tydligen inte att ni skulle åka... Gick samma runda idag med valparna... Vem tror du badade i diket?? PÅ SAMMA STÄLLE!!! Tack för en jätte mysig söndag!!

kramar

2010-10-05 @ 11:56:57
Postat av: Josse

Haha, ja hon saknade nog oss!! :) Och jag saknade henne och er jättemycket! Och era galna hundar är ju helt underbara :P

2010-10-05 @ 20:32:09
URL: http://josefinsjolins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0