Köldbiten

Äntligen fredag. Veckan har flugit förbi, men ändå känner jag mig så sliten i kroppen, så helgen kommer mycket välkommen. Hösten har börjat ge sig ordentligt tillkänna med mycket regn, blåst och ruggigt låga temperaturer även inomhus. Just nu sitter jag och kastar lystna blickar efter idolrockern Jay Smith ;) ...med benvärmare på handlederna och flackande ljus runtom i lägenheten. I morgon blir det bilbesiktning och en sväng på stan på dagen och biljardlir på kvällen. Blir najs :)



Köpte med mig lite liljor på vägen hem från jobbet idag :) Det kommer att bli ritkigt fint när de exploderar tror jag! Och vi lyder rådet familjen Panke gav oss till examen och Njuter av livet.

Puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tror att du kommer att få en jättemysig helg. Kram Gumman! Saknar dej....

2010-10-08 @ 23:44:01
Postat av: Malin P

Vad bra att ni är lydiga, det blir så mycket lättare då =)

2010-10-11 @ 12:51:22
Postat av: Klara

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-12 @ 19:48:23
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0