Om man är riktigt duktig...



...och lagar egen pytt i panna och bäddar sängen MED överkast fast än man inte väntar besök, dammar, diskar, plockar, rensar osv osv... Så kan det hända att tomten kommer till din brevlåda med lite paket :)



En efterlängtad Elle mat och vin plus (två-i-) en på-köpet-film från cdon :)

Jag har föstått att det finns dom utför dessa sysslor på daglig basis, men jag har inte riktigt fallit för det konceptet...

Nu ska jag plugga lite och fila på mitt gamla CV, så att jag, lite senare, utan dåligt samvete kan gotta mig i mina nya "gåvor".

Kommentarer
Postat av: Martina

Meeeeeeen...jag gör ju allt det där, förutom pyttipannan då. Men inte dimper det ner några presenter i min brevlåda för det :( Vad gör jag för fel?? kram M

2010-03-17 @ 16:58:18
URL: http://twoinone.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hahaha,, heja Kjelle!! Men Josse... din mat....Har du eller ska du???? Hmm

2010-03-17 @ 19:06:26
Postat av: Malin

Grattis vad du är bra =) Go Swaziland!



Men du Rulle... gammalt skämt ?!?!

2010-03-18 @ 09:32:34
URL: http://www.mallansblogg.wordpress.com
Postat av: Josse

Pappa: Tänk vad mycket fint du kommer att missa i livet om du bara dömer din omgivning efter utseendet... jag skakar på huvudet och suckar medlidande... och smackar lite med tungspetsen längst fram i gommen.

2010-03-18 @ 10:35:26
URL: http://josefinsjolins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0