Muffins och bullar och gränsöverskridande kontrakt

Här sitter man och tragglar med böcker och papper inför tentan på fredag. Det är agenter hit (inte ens de coola med pilotbrillor) och distributörer dit... Incoterms och CISG-konventioner. Bla bla bla.... Men så plötsligt dyker lille D upp i hallen med ett paket som låg i brevlådan. Vilken perfekt dag för en liten tidningspremie att dimpa ner :) Muffins- och kanelbulleformar från kalasform! Inte för att jag hinner baka nåt innan tentan, men det är alltid kul med presenter. Dessutom har jag ju de fina prickiga formarna som jag fick i julklapp av Lina också. Nu måste jag ju nästan ställa till med muffinskalas :) Och, just det! Jag väntar ju på te också, från Friggs. Härligt med premier och kuponger, inte sant? :)


Tidningspremie från ELLE mat och vin :)


Och söta, rosa julklappsformar :)


Kalas!!

Kommentarer
Postat av: Tanja

Gud vad söta dom var det gillar vi=)

2010-01-23 @ 11:42:19
URL: http://www.frokenspero.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0