I'm baa'aack!

Efter mycket om och men, sitter jag nu här igen :) Jag antar att det är kutym att önska gott nytt år och god fortsättning m.m. m.m. m.m... Men det blir så otroligt uttjatat, och därför kommer jag heller inte att göra någon sammanfattning av mitt år som gått, eller årtionde heller för den delen... Fast nu när jag tänker på det, vore det ju ganska kul att se hur man sett ut och förändrats från år till år... nej, det är för mainstream! Jag ska fortsätta att blogga lagom sällan och bara visa upp bilder på vad jag äter, diverse naturfenomen och eventuellt inzoomade detaljer i hemmet som ser snygga ut, utan att avslöja för mycket om hur det egentligen ser ut runt omkring, helt rebelliskt unikt som ingen annan aktör i bloggosfären! Typ.

ÄH.. SKIT SAMMA! - GOD FORTSÄTTNING, ALLIHOPA! :D


Idag har jag invigt en av mina finfinfina julklappar! :D


Finfinfina Dualiten :) Tack mamma och pappa!

Och titta vad bra det blev!!! :)


Jag har fått jättemånga, jättefina klappar denna jul och det är tydligt att det lönar sig att helt skamlöst fläka ut sina önskningar på det världsvida nätet :) Katching!

Tack så jättemycket för alla fina böcker, kökstillbehör, tidningar och diverse hemdetaljer! På söndag, t.ex. tvättas och bäddas sprojlans nya sängkläder i. Det ska bli skönt!



Kram och puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0