Halleluja!

Jag har lyckats!



Jag har gjort den perfekt kladdiga kladdkakan! Det ser kanske inte så ut, men för första gången i mitt liv har jag lyckats fullkomligt med konsistensen på en kladdkaka! Det ska tydligen vara bland det lättaste man kan göra i bakväg, men jag har då aldrig lyckats. Förrän nu! Av med hatten och fall till marken i ödmjukaste beundran, ty det har skett, stunden är kommen. Idag är dagen D. Eller K, hur man nu ser det.

Jag hoppas att nyheten kan bringa er lika mycket upprymdhet och fröjd, som den har mig. Jag känner mig ärad att få dela denna glädjens dag med er. Tack. Och god natt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis ;) Du kanske kan lägga ut receptet... jag har nämligen aldrig fått till den där perfekta...

2010-01-11 @ 19:03:54
URL: http://www.mallansblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0