Baka liten...




Jag hittade ett jätteenkelt recept här, hos söta saker! Jag lyckades inte ritkigt med konsistensen och fick tillsätta lite mer vatten och olja för att få ihop degen, men visst blev det gott ändå! Jag penslade kexen med lite olivolja och smulade över flingsalt för ett lite snacksigare resultat. Till nästa gång ska jag tänka på att verkligen kavla ut degen ritkigt tunn för att få den ordentligt krispig och kanske byta ut peston mot timjan eller någon annan krydda.

Jätteroligt recept, som är lätt att variera och går snabbt att slänga ihop :) Jag ville bara tipsa er om det!

Nu ska jag ta mina små knäckefötter och doppa tårna i en burk philadelphia och passa på att njuta av att det fortfarande är helg!

Guten Abend!

Kommentarer
Postat av: lina

jaa det var ju det... scaary!

2010-01-19 @ 20:58:49
URL: http://paulinasjolins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0