Alla hjärtans biskvier!



Förlåt, Malin (J) Gumman! Inte visste jag att mitt bloggskrivande var så inspirerande och hade ett sådant inflytande på dig! :) Självklart ska jag göra mitt yttersta för att skärpa till mig. Jag börjar här med en rekommendation.

Baka aldrig biskvier om du inte har hela dagen på dig. Åtminstone inte receptet från senaste Elle Mat & Vin, som jag följde. Det tog evigheters evigheter och var überjobbigt. Men det blev JÄTTEGOTT! :)

Med en citronsmörkräm på mandelchokladbotten blev det ritkigt riktigt läckert. Men jag betvivlar att jag någonsin kommer att baka dom igen :) Men dagen till ära tyckte jag att det skulle passa som alla hjärtans-present till biskviälskaren Dawid. Och som tur är blev det tummen upp (tur för honom alltså)!

Hoppas att ni har haft en hjärtefin dag idag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu är jag glad igen! =)

2010-02-15 @ 09:31:27
URL: http://www.freewebs.com/vskennel
Postat av: Josse

Å vad bra :) Jag ska försöka att inte göra dig besviken! Kram

2010-02-15 @ 09:48:40
URL: http://josefinsjolins.blogg.se/
Postat av: Pappa

Vilka bakverk! Farfars flicka??

2010-02-16 @ 20:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0