En vända på stan

Idag har det varit en alldeles underbar vårdag med sol och fågelsång. Och den Skånska blåsten, som man sällan slipper undan. Men det var fint ändå. Både jag och den andra hälften fick med oss en bra fångst hem, för ovanlighetens skull. Dawid köpte 15 par stumpor åt oss var, så nu behöver vi aldrig mera tvätta :D Och jag är väldigt nöjd över att jag lyckades hitta en marinrandig trekvartsärmströja till jobbet och en marinrandig t-shirt/klänning till slappardagar. Dessutom fick jag med mig en supersöt sommarklänning från Åhléns och en vårjacka därutöver. Helt galen shoppingdag (i mina mått mätt). Nu är det bara nya vårskor och några snygga chinos kvar att införskaffa... för den här gången!


Jag är inte helt bekväm med att lägga upp bilder på mig själv i bloggen, men den här klänningen var jag däremot så bekväm i att jag ville visa upp vad som förmodligen kommer att bli mitt favoritplagg i sommar :) Och inte nog med det, den fanns i många olika färger och mönster, så det kan nog bli både en och två till i garderoben...

Det bästa inköpet den här dagen måste nog ändå vara den här skitsnygga tavlan, som ska hänga över tv:n! För det är lika bra att inse. Vi kommer inte att köpa en platt-TV och montera upp den på väggen medans vi bor kvar här ändå!



Sjukt snygg va?? Vi köpte den på Borett, som har slagit upp dörrarna till sina nya lokaler. Om de hade en bra butik innan, så har de en grym butik nu! Dubbelt så stort, med dubblet så bra sortiment :) Livsfarligt!!!

Nu sitter jag och sörplar på lite kungligt kaffe och det smakar... helt vanligt. Men det var ju en fin förpackning i alla fall ;)



Kram

Kommentarer
Postat av: Hanna-Fröken Form

Marinrandiga saker kan man aldrig få för mycket av, de fylls ständigt på med randiga toppar och klänningar i min garderob!



Vad roligt att du gillar mina illisar! Priserna varierar beroende på storlek, färg och text. Men runt 250kr. Maila mig på [email protected] och berätta vilken bild du är intresserade av så återkommer jag med ett mer exakt svar!

Hanna

2010-04-25 @ 13:50:58
URL: http://www.frokenform.se
Postat av: hemmabloggaren

Håller med, grym tavla! Vanligt kaffe är inte att förakta, bara man får hålla i en massa mjölk i så rinner allt ner.

2010-04-27 @ 15:18:46
URL: http://hemmabloggaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0