"Are these Chicken wings or Angel wings??"



Den här nattamaten är det godaste jag har ätit på länge!!! Jag råkade köpa fel sorts kyckling, när jag för några veckor sedan skulle köpa drumsticks och fick med mig kycklingvingar hem. Och jag inser nu att det inte bara var slumpen, utan att någon typ av högre makt styrde mig i rätt riktning och ledde mig till detta recept. Efter viss modifiering blev resultatet en mariad på vitlök, soja, sambal oelek, cayenne, het paprika och pepsi... Vem kunde ana?? Jag kryddade därefter vingarna med grillkrydda, peppar samt flingsalt och magi uppstod. Jag börjar inse varför jag, som liten, bara åt skinnet på grillkycklingen! :) Jag kan säga så mycket som att nästa gång skippar vi pommesen och dubblar kycklingarna.

You are very welcome!

Kommentarer
Postat av: tanja

åhhh vad farligt gott det där såg ut . blir supersugen

2010-04-26 @ 21:07:18
URL: http://frokenspero.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0