Frånvaro..

Som ni kanske har märkt så har jag inte varit närvarande här på bloggen över huvud taget på ett tag och jag har väl inget att skylla på egentligen. Jag har kanske inte haft så mycket att dela med mig av. Men så kan det vara ibland. Vi får väl se om det här inlägget kan vara starten på en ny bloggepok! Om inte annat så ville jag visa det här klippet som pappa tipsade om. En (svensk!) kille som spelar ett gitarrmedley på 32 låtar på åtta minuter helt makalöst skickligt. Speciellt gillar jag att han har valt Power Rangerslåten, Alladin och Pokemon blandat med lite Daft Punk och Tenacious D, charmigt :) 

Lyssna och förundras :)



Vi höres!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tänk att pappsen kan bidra med något lite ljus i er hårda slitsamma vardag. Jag återkommer med mer glädje i er vardag.

2009-09-08 @ 12:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0