Det här kallar jag lördagsgodis!

Center, ferarri, saltbalkar, nappar, djungelvrål, romerska bågar, salta bildäck, fruxo m.m. m.m. m.m.... Allting dränkt med löjligt mycket salt från botten av lådan med salta balkar! Bring on the mys, I am ready to go!! :)


Dagen idag har spenderats i Malmö på shoppingstreetan :) Dawids lillbrorsa, Konrad, är på besök, så vi gjorde en liten utflykt till den skånska hufvudstaden. Jag lät pojkarna sköta sig själva, medan jag gick runt i "mina" butiker, vi har minst sagt skilda intressen! Lagerhaus - som jag har saknat dig :D


Jag hittade två skitsnygga vispskålar, nästan på pricken lika Margrethe-skålarna av Sigvard Bernadotte och Acton Björn från 1950. Men de här hade finare färg och kostade mycket mindre ;) Dessutom hittade jag en kakform som vi ska ha till pepparkakorna i jul :)

Nu ska vi sova, i morgon är det tvättstugan som gäller, caseskrivning och eventuellt bullbak till Dawids födelsedag.


Hoppas ni har haft, har och får en fortsatt trevlig helg! :)

Kram

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Lagerhaus is the shaajt! :D

2009-10-23 @ 15:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0