Hur söt får en bäbis bli?

Jag älskar att börja morgonen med att läsa Alex Chulmans blogg om lilla dottern Charlie. <--- Klicka!

En mycket bra blogg med frekvent uppdatering, mycket bilder och suveränt språk. Men jag antar att det inte är många som lyckats undgå detta :) Däremot kunde jag inte motstå att länka till det senaste inlägget, eftersom att lilla Charlie är på snudd till det sötaste som producerats här i världen :)

Nu ska jag rycka mig ifrån bloggar och bäbisar och börja plugga. Ska sätta ihop ett utkast till Sony Ericssonprojektet och skicka in det innan 12:00. Lagom roligt. Men sen ska jag och pågen ut på stan och hitta lite accessoarer till Haloweenfesten i Sölvesborg i morgon, det blir faktiskt roligt :) Jag känner däremot inte någon större kreativitet utan det blir nog nåt enkelt som en Dark Angel eller kobojsare eller nåt så man kan använda mycket som man readn har hemma, typ jeans, boots, eller en svart klänning. Inte ritkigt läge att lägga ut flera hundra på en kostym om man säger så!

Vi får se hur det blir! Kul ska vi ha imorgon i alla fall :)


Vad ska ni göra på Halloween? Eller blir det lite mer traditionellt Alla Helgonsuppvaktning?

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Mamma

Alex Chulmans blogg är oslagbar :-) Sitter och småler hela tiden åt hans texter och bilder. Ungen är ju helt bedårande söt. Vårt Halloweenfirande blir som traditionen bjuder: Älgjakt och Grillkåta :-) PUSS

2009-10-30 @ 13:10:59
Postat av: Malin

Ja väldigt gullig unge... tycker lite synd om henne bara för hon ser ut att ha så stickiga kläder jämt... jag hatar stickigt!



Vi ska på30-årsfest och lösa ett maffiamord... Vi ska gå som Alexandra och Umberto Maffioso-Bellini och jag ska vara underlägsen Johan hela kvällen och lyda allt han säger... ha ha det blir första gången ;)

2009-10-31 @ 09:16:45
URL: http://www.mallansblogg.wordpress.com
Postat av: Malin

Lite väl många vuxenpoäng på mamman där med orden... som traditionen bjuder... snudd på tant ? ;)

2009-10-31 @ 09:19:07
URL: http://www.mallansblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0