En ruskig lördag

Vi var som sagt bjudna på Halloween-/50-årsfest i lördags och det var kul! :) Det var tvillingarna Tinglöf som fyllde 25 år vardera och passade på att fira det med buller och bång. Vi begav oss ett gäng utspökade galningar, med buss till Sölvesborg och en jättefin lokal som jag tror hörde till en herrgård i närheten. Värdparet hade smyckat stället jättefint och det bjöds på trerätters middag med så gott som obegränsad dryck och därtill hörande sång. Mycket trevligt! Självklart dansades det även flitigt och en DJ var inhyrd för kvällen. Det var allt som allt en lyckad kväll och jättekul att gå på en så bra planerad fest. Tack för en kul kväll! :) Jag tog inte jättemycket bilder, men några kan jag dela med mig av i alla fall! 







Skaplig surprise att Stålis och Läderlappen tar bussen liksom!


Jag var den onda fén och Dawid var, ja... en jättebäby! Han gjorde en blodig kniv också, så att han skulle vara en mördarbebis, men blodet vägrade torka, så det blev bara bäbis :)




Katrin eller Katarina eller nåt sånt, jag mins inte riktigt... Men ascool outfit hade hon i alla fall! Den olyckliga bruden, men snaran runt halsen och allt :)


Stålis hade lagt på sig lite sen filmerna och allt...


...det kan även ha något med ölen att göra... :)


Just det, det var tipspromenad också. Gissa vilka som vann... ;) Just det!!


Burlesk-Malin och Dracula-Ian


Sammantaget var det en kul kväll :)


Hade ni alla kul/fint/mysigt då, eller var det bara helt dött (moahahahah....)??


P.s. Det blev ju några bilder ändå :) d.s.


Kommentarer
Postat av: lillstrumpa

ni är så fina :)

men varför ligger inte den sovbilden uppe? mehehe

2009-11-03 @ 17:47:49
URL: http://paulinasjolins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0