091118


Mitt fina Pelargonträd :)


God morgon.

Idag har jag faktiskt varit upp sen före klockan ÅTTA! Kan ni tänka er att det finns en värld även den tiden på dygnet?? ;) Dawid som är så duktig, skulle iväg och träffa sin pluggkompanjon då, så då är det ju viktigt att man tänder alla lampor och fråga om hjälp och råd om allt och inget varannan minut, så det var ingen idé att ens försöka ignorera honom. Nu sitter jag här två timmar senare och funderar på hur man ska fortsätta med denna dag...

Plugga?
Promenera?
Städa?

Vi får se vad det blir.

Bilden ovan tog jag igår, men världen utanför fönstret är om möjligt ännu gråare, ännu tristare och ännu blötare idag. Dessutom sa Väderåsa att det kommer att dra en in storm över Skåne ikväll. Jippi... Kan inte dom här molnen bara försvinnan för en liten, liten stund så att vi kan få in lite kyla och sen när vi väl hamnat under nollstrecket, kan de få komma tillbaka alldeles stinna och svullna med en massa fluffig, vit snö! Snälla...

Nej, jag ska nog ta mig ytterligare en kopp te, så får vi sert det här leder. Jag tror att jag ska sikta på lite läsning, så att jag har en chans att klara den här tentan. Snart är faktiskt den här, av lucifer framavlade, kursen slut. Och DÅ, då ska jag bara koncentrera mig på julen och julpynt!! Då ska vi åka hem till mamma och pappa och bara ta det lugnt. Jag längtar!

Nu är bara frågan, vad jag ska välja för te idag.... hmmm....?



God morgon på er!

Kommentarer
Postat av: linus

äh vadå, bara klass2-varning ju..

2009-11-18 @ 20:21:52
URL: http://paulinasjolins.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag längtar också :-) Jag lovar att det skall vara kallt och rimfrost på alla björkar då. Men just nu är det syndafloden, suck. Jag tycker det är Åsas fel faktiskt... he he.

2009-11-18 @ 21:38:49
Postat av: lina

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/tema/article6140216.ab

haha kan man göra reportage om vad som hellst eller? =) tänkte du va intresserad av o veta hur det gått för dom!!

2009-11-18 @ 23:03:30
URL: http://paulinasjolins.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha, "av lucifer framavlade, kursen"! Är det så illa alltså? :)



Sen måste jag säga att jeez vad mycket te du har! :O :D



(det är smileysar som gäller idag)

2009-11-19 @ 16:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0