Ny soffa!

Kollage med bilder från Mio.se

Vi står i valet och kvalet inför soffköpet. Vi har ju pratat om den här soffan så länge och vi har varit helt inställda på att när det blir dags ska det bli den gråsvarta soffan "Sit down" (undre bilden). Men nu när det börjar bli dags att bestämma sig, har vi fått upp ögonen för "Monza" (övre bilden). Plötsligt känns den mycket tilltalande! Vsserligen lite fastare och tydligare skarvar mellan dynorna (nackdel vid filmmys), men samtidigt ljusare och lite mer "vuxen". Sit Down-soffan är jättemjuk och tv-vänlig, men kan å andra sidan bli lite osmidig i längden om man vill använda soffan till att fika och äta i.

Ljus funktion eller mörk slapp...tion? Det är frågan.

Den ljusa Monza-soffan ser större ut på bilden, men måtten är så när som på desamma och färgerna är som syns på bilderna.

Jag blir galen, för varje gång jag tittar på bilderna, så ändrar jag mig!!! *gahh..*


Hjälp!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jättefina båda två... Tyvärr ingen hjälp härifrån:)

Blir kanon vilken ni än väljer!

2009-05-25 @ 12:02:17
Postat av: Palle

jaag tycker fortfrande den mörka =) men båda är ju fina! men den ser snäppet skönare ut!! wii

2009-05-25 @ 13:06:26
URL: http://paulinasjolins.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag röstar på skön filmsoffa. Sen när ni är vuxna och har fint hus då kan ni ha en sittaochfikamedmormorsoffa i ert finrum. (Dit det givetvis ska vara glasdörrar och förbjudet för barn att gå in utom på nyårsafton)

2009-05-25 @ 18:10:51
URL: http://www.mallansblogg.wordpress.com
Postat av: Martina

Jag röstar på den mörka! Den ser riktigt skön ut och breda armstöd är grymt snyggt! Kan du inte få den i ljusare tyg om det gör saken lättare?? :) Glöm inte att kolla så att kuddarna i ryggen inte är för mjuka! Det blir så knöliga o fula efter ett tag då :S LYCKA TILL! kram

2009-05-25 @ 19:11:50
URL: http://twoinone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0