Arbetsskada

Det är brutalt på banken. Mitt under ett ärende bankar jag knäet rakt in i datorn som hänger under skrivbordet och i samma ögonblick slocknar skärmen och datorn ger ifrån sig ett uppgivet "ddrrrrssst!". Proffsigt värre :) Kunden och hans svårignorerade son får vänta tills jag har startat om och startat upp alla program igen... Aldrig har sekunderna gått så långsamt! Tur att det var lugnt just då, annars hade man fått många (fler) irriterade blickar, det lovar jag :)


Hårt dator, mjukt knä... :'(


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ajajajajajajajajaj....!

2009-05-21 @ 08:46:51
Postat av: Anonym

Herregud... vilken arbetsskada, det måste vara skadestånd på det!

2009-05-21 @ 19:06:39
Postat av: Sofia

Det är tufft att jobba på bank, men någon måste göra det! ;)

2009-05-22 @ 08:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0