En sallad hit och en sallad dit!

Det blev salladsmiddag idag och det var gooott! :) Dawid fick idag en tacosallad på lite överbliven köttfärs från igår och jag åt en blandad sallad med - förutom det vanliga: gurka, tomat, sallad och paprika -oliver, soltorkade tomater, ägg, fetaost, rostade solroskärnor och krutonger! Mmmums fillibabba!

Men han den andra orkade ju inte äta upp sin, så man fick ju offra sig och skrapa rent den också :P
(Jag såg nu att brödkrutongerna ser ut som fiskpinnar... Det är alltså inte en fiskpinnsallad!)

Dessutom hade jag första föreläsningen i makroekonomi idag. Eller, ja, det är första för andra gången.. Det var så länge sen jag försökte mig på tentan förra gången så jag tänkte gå på föreläsningarna och färska upp minnet lite! Jag hade glömt hur kul makro är.. Men så har vi också en helt suverän lärare i den här kursen, till skillnad från vissa andra. Det här ska bli fem kul veckor (hoppas jag). Men det är skönt att man redan klarat andra delkursen och bara behöver göra om ettan. Tio veckor extra hade nog kännts mindre motiverande...

Nåja, nu är det läggdags!

Kramisar

Kommentarer
Postat av: lisette

Hejsan:) spana in min galna outlet jag har :) Allt mellan himmel och jord och just nu har jag även lagt upp lite smycken.. Ta dig en titt och skriv gärna om du är intresserad av något :D



http://lisettee.blogg.se/outlet <--- där är direkt adressen till min outlet..



KRAM LISETTE!

2009-03-31 @ 16:38:23
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0