Torsdagsmys




Idag var det föreläsning mellan nio och tolv det bästa med det är att man är hemma igen vid en riktigt skön tid. I brevlådan låg ett nytt nummer av Damernas Värld och bara väntade på att bli bläddrad :) En kopp chokladcappuccino och lite valdnötsbröd med skinka och tomat till det och regnet som smattrade lätt på rutan och man mår ganska bra!

För en liten stund sen sluuukade jag ett litet mellanmål i form av en jordgubb-apelsinsmoothie! Så himla gott och så enkelt. Frysta jordgubbar och apelsinjuice - tjoff ner i mixern - brummbrummbrumm och voila!


Ser ni vad fint jag gjort på väggen bakom?? :) Nej, jag har inte målat själv, det är underbara wallstickers - klistermärken alltså!


Nu är det middagsdags!
Puss


Kommentarer
Postat av: Paulina

gu va gott jag vill också ha smoothie. satt o tänkte om jag skulle ta en macka o så såg jag ditt inlägg.. öh jag ska ta en makca nu :) griiilllmackaaaah!

2009-03-05 @ 18:45:34
URL: http://paulinasjolins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0