Miss i nassen...


Här sitter jag och har ingen som helst lust att gå och lägga mig... Kollar lite på Vänner och dricker lite polskt hallon-te. Utanför fönstret blåser det stormvindar Carola-style. Dom bara slänger sig emot fönstret! Men här inne är det varmt och skönt.

Det som gäller nu i dagarna är plugg non stop för att förhoppningsvis äntligen klara den här eländiga handelsrättstentan! *blä*
Det blev en omelett och kyckling till middag idag med lite citronvatten att dricka. Gott och enkelt! Dawid orkade som vanligt inte vänta, så han tog några mackor och lite snabbnudlar - funkar det med :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fräscht det ser ut. Nu vet jag vad jag ska laga till i dag. Tack. Mackor alltså he he..

2009-03-23 @ 17:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0