Kolla!



Ett litet SMS trillade ner i inkorgen med det lyckobringande meddelandet att ett paket från H&M hade anlänt i mitt namn! Jippiii!




Och kolla vad fina saker som låg däri!!! :)

Jag ville egentligen vänta med att visa dom tills vi fått nya soffan och dom verkligen kan skina i sitt rätta element! Men dom var så fina, så jag ville inte vänta!! Och det kommer nog ett inlägg snart om både soffa och kuddar.
Och nu väntar jag bara på dom fina handdukarna som kommer i slutet av månaden :)

I morgon är det föreläsning och jobb som gäller. Jag hoppas att det kan trilla in lite extra kosing i nästa månad också. Jag har ju kunnat jobba en del sen jag kom hem så förhoppningsvis blir det ett litet tillskott även denna månad. Det är ju inte direkt feta checkar man får från CSN, så... Inte för att vi får checkar över huvud taget, men ni fattar... ;)

Men nu är det nog läggdags om man ska orka med en morgondag.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Snyrrebyrre!!

2009-03-25 @ 11:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0