Intervjuoffer

Idag har vi träffat Åsa Pearce från Kristianstadsbladet och blivit intervjuade om hur det var att vara i Kina. Det var jag och Dawid tillsammans med Carl och Malin. Det gick jättebra och det kändes rätt avslappnat att sitta där och snacka (som ni ser....). Men direkt när hon och fotografen hade gått så började man undra över vad man hade sagt egentligen... Helst hade man ju velat skriva dit sina egna kommentarer själv, så det inte blir fel ;) Men jag tycker att hon lyckades bra. Jag vet inte om jag blev så jättenöjd med bilden dock haha ;)

Hon jobbar effektivt i alla fall, med tanke på att vi möttes på stan klockan 15 och sedan pratade i kanske en timme för att sedan ha artikeln publicerad och klar klockan 18! Imponerande :) Och i morgon kommer det i tidningen, med ytterligare några tillägg.. spännande! :)

Den ligger här om ni vill läsa!


-Å han ba shit... å ja ba nääe... å sen ba whoa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://emelieohlsson.blogg.se/

2009-03-18 @ 18:41:46
Postat av: Anonym

Du fler kommentarer än mig, vill också va poppis !



2009-03-18 @ 18:48:16
Postat av: pullan

att du alltid ska prata mest ;) "Josefin Sjölin saknar de vänliga och kärleksfulla kineser hon mött." den va bäst mohaha..

2009-03-18 @ 22:59:36
URL: http://paulinasjolins.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vilka linslusar ni är! Det blev ju en jättefin artikel:)

2009-03-19 @ 12:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0