HM Home!

Nu har jag beställt lite smått o gott från HMs nya heminredningskatalog! Tre jättesnygga kuddar i väldigt udda och omaka mönster, precis som det ska vara :) Dom kommer att sitta så fint i den nya soffan... när vi tillslut bestämmer oss för att köpa den :)

Och den här jättesnygga handduken! Det är den klassiska vita, rödrutiga kökshandduken som har smyckats med snyggt svart och gult tryck! Men dom skulle inte kunna levereras förrän i början på april, så det blir att ha tålamod :'(


Snygga, va?! :D
(De måttar 30x60, 50x50 och 60x60)

Kommentarer
Postat av: lina

näää ska du köpa den rosa kudden? jag vill ju ha den juu! ta en till mig med ;)

2009-03-05 @ 23:27:11
URL: http://paulinasjolins.blogg.se/
Postat av: Malin

Håller med Lina!! Den rosa är skit snygg jue! har redan sneglat på den och en sånn kommer nog att få flytta till min soffa oxå! =)

2009-03-06 @ 14:48:24
Postat av: Josse

Tur att man har sån oklanderlig stil! :D Och vilken tur att vi alla bor så långt ifrån varandra att INGEN vet att ni har HÄRMAT MIIIG!!! mohahahaa....!

2009-03-06 @ 18:38:11
URL: http://josefinsjolins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0