God morgon!

Idag har vi varit uppe med tuppen. Klockan ringde halv sju och vi var ute på vägen kvart i :) Dawie hade tidigt jobb idag och jag har föreläsning klockan nio och efter det flänger jag ut till Degeberga och jobbar 2½ timme och sen hem igen! Men det är svårt att säga nej när Tina ringer och låter alldeles uppgiven på rösten och ber "snäälla..". Det blir ju några hundralappar i alla fall.

Nu är det dags att lägga på ansiktet och sticka iväg!

God morgon på er folk!


Första riktiga skolkortet ärades med lösspetskrage och mörkblå mysdress :) Tack mamma!

Kommentarer
Postat av: linus

naaw va sööt =)

2009-03-03 @ 14:13:07
URL: http://paulinasjolins.blogg.se/
Postat av: Malin

SÖTAST!!! Vad hade min mamma klätt på mig? Kan du inte lägga ut hela klassbilden?

2009-03-03 @ 14:37:23
Postat av: Josse

Haha! Men erkänn, visst hade man det bra när man slapp klä sig själv?? :) Jag ska se om någon kan skicka bilden till mig!

2009-03-03 @ 17:51:13
URL: http://josefinsjolins.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ha ha...sötast i klassen. Frökens favvo va? PUSS!

2009-03-03 @ 22:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0