Efter regnet kommer solsken...

...men så länge orkar jag inte vänta!

Idag begav jag mig till solariet för att få lite färg på min bleheheka hud. Något slog mig väl på plats! Det är inte förrän man verkligen ser någon komma ut ur rummet innan man själv ska gå in, som man inser att det faktiskt har legat någon och svettats på den bädden som man precis tänkte ta plats på... Och när det dessutom är en överviktig kräftröd gubbe som kommer ut... ja då börjar man nästan ångra sig. Nästan. Däremot tror jag ladrig att jag har torkat av solariet så noga som jag gjorde idag :)

Dessutom blev det ett monstersolarium som blev ledigt först. Jag tryckte på en knapp mitt under solningen och fick mig en dusch! Snacka om chock när man får kallvatten över sig medan man ligger och steker :D Men nu när man har fått liiite färg känner man sig i alla fall lite mer som männsika och lite mindre som ett lik.


Kommentarer
Postat av: Roppe

fin blogg

2009-03-08 @ 22:23:29
Postat av: Malin

guuuud så skönt! kanske inte med kalldusch men ändå...

2009-03-09 @ 13:44:39
Postat av: syster

Du räds mig josse du räds mig.... en gammal klassiker...



sola ska jag med nångång guuu vilken blekfis man är nu!

2009-03-09 @ 23:02:48
URL: http://paulinasjolins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0