Gammal gumma...

Kväll igen... eller ja, egentligen är det väl natt för de flesta, men ni kanske vet hur jag/vi är...? Sällan man ligger nedbäddad för tolvslaget. Och man gnäller lika jäkla mycket varje morgon. Man borde ju ha lärt sig efter snart 25 år... 25?! TJUGOFEM??? Hjälp...ska jag bli 25 i sommar?? Jag har rent teoretiskt vetat om det, men det är annorlunda att se det i skrift... Nu måste jag nog gå och lägga mig, annars kommer mitt fejs vara en 30-årings innan jag vet ordet av! Skönhetssömn heter det ju. Och det ska tydligen hålla en ung.

I morgon är det föreläsning. Handelsrätt, sen ska jag och Jessica laga lunch och baka lite :) Och självklart måste man gosa lite med deras superenergiska lilla Labradorvalp, Hobbe, som är ett sånt charmtroll!

Kram


LillePlutt :)


Kommentarer
Postat av: Malin P

Nu vill jag veta exakt vad du menar med ansikte som en 30-åring???!!!???!!!???!!!



Jag får faktiskt visa leg på systemet, får du det ;)

2009-02-17 @ 13:04:22
URL: http://www.mallansblogg.wordpress.com
Postat av: Anonym

Jag har pratat med fler som vill veta vad du menar...

2009-02-17 @ 17:32:46
Postat av: Mamma

Oj oj oj....det var värst vad det var känsligt då

:-)....Mvh Ann/45 år (med hy som en finnig 14 åring)

2009-02-17 @ 21:09:08
Postat av: Josse

Hehe... öm punkt? ;)

2009-02-17 @ 21:56:23
URL: http://josefinsjolins.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hoppas du har det bra i Arboga nu o att du får med dig allt hem... hmm:) nu ska jag kalasa på de beroendeframkallande kakorna a´la josse-jessie och sen gå ut med vilddjuret:) Ha det kanon så hörs vi!!

2009-02-18 @ 12:36:25
Postat av: Sofia

Tjena Josie! Nu har jag hittat din blogg! :) Har en lugn stund på jobbet, så då passar jag på att surfa lite. Hoppas du har det bra i -Ktown!



Ps: Jag kan berätta att det är lite chockartat att fylla 25! Iaf i början... nu har jag vant mig :) Och kom ihåg, det är alltid nån som är äldre!! :)



Kramar!

2009-02-23 @ 10:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0