Sommar och sol och Malin!

De här dagarna har jag:


...Välkomnat våren/försommaren med tulpaner och nya gardiner!


...Träffat min avlägsna mysmalin :)


...Och gosat med de söööta tyskvalparna som hon jobbar med :)


...Och vi shoppade nya skor i Växjö!

Jag tog inte så många bilder tyvärr, men vi hade ett par riktigt sköna tjej-dagar här i Kristianstad med shopping, fika och kortspel med bira - både måndag och tisdag :) Förhoppningsvis kommer jag att kunna titta förbi på gården en gång till innan hon åker tillbaka till Norrland.

I morgon är det Valborg och då lutar det åt lite brännboll på dagen och grillning på kvällen tillsammans med Jessica och Philip. Och om vädret håller i sig de närmaste dagarna har jag och Dawid planerat in flertalet besök på stadens uteserveringar :) Någon som ska med??

Vad ska ni göra på Valborg??

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi ska till Öööörebrooo... men det blir nog inget vildare party för imorrn ska vi åka på tävling 5.30. (Nu blir det ju iof aldrig vilda partyn för min del, men ändå...)

2009-04-30 @ 13:46:59
URL: http://www.mallansblogg.wordpress.com
Postat av: albert

Vi blir hemma, jag framför TV-n farfar i sängen,

Men jag groggar in våren själv, det får gå det med.

Skål på Er, hoppas att ni får det trevligt.



Kram på Er farmor

2009-05-01 @ 23:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0