Det blir aldrig som man tänkt sig...

Det blir ingen brännboll eller grillning idag... Dawid måste jobba hela dagen och jag kom på att jag faktiskt har en tenta att plugga till. Och det nu! Men för att jag ska slippa sitta inomhus hela denn fina dag kom jag på det smarta att jag kan släpa ut alla utemöblerna som står nere i källaren. Bristen i min lilla plan är bara att jag inte har överkroppsstyrkan att lyfta och bära ett stort och otympligt altanbord i trä uppför källartrappen och sedan lirka det genom ytterdörren... Så just nu ser det ut så här...

Vi får se hur det går att plugga här :)

Men vi har i alla fall sagt att vi ska träffa J och P ikväll istället efter brännboll och grillning och bara sitta i sommarkvällen och softa. Det behöver ju inte vara sämre det!


Kommentarer
Postat av: Josse

Ja, skål på er!!! :)

2009-05-02 @ 03:11:16
URL: http://josefinsjolins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0